sâmbătă, 20 mai 2017

RĂSFRÂNGE-TE CERULE - Silvia Urlih

Răsfrânge-te cerule-albastru
spre raza
din genele lunii,
fă-mi drumuri
din gânduri și vise,
din umbre și nori trecători,
răsfrânge-te codrule-albastru,
poteci fă-mi
spre calea luminii,
dă-mi iară magia din stele,
prin vene
strecoară-mi fiori.

Culege-mă-n poala-ți cerească,
păstrează-mi cununa
pe frunte,
visarea mi-o cerne în rază,
iar
teama de neguri
oprește,
sădește-mă-n piscuri de cer,
plantează-mă-n culme de munte,
rescrie-mi menirea-n ursită,
în trunchi de copac
mă sădește.

În stele
ce-mi mângâie fruntea,
visarea mi-o cerne lumină,
ca magii din nopți învechite,
aprinde făcliile-n
șoapte,
m-așteaptă în pragu-nserării,
aprinde-mă
sfeșnic la cină,
răsfânge-te cerule-albastru
pe geana ce-n tremur

se zbate.
Silvia Urlih -20.05.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu