miercuri, 31 mai 2017

TU EȘTI GHEȚARUL DIN OCEAN - Silvia Urlih

Sunt trunchiul pomului monahic,
ce viețuiește-n codru viu,
sunt vântul
ce-mi întoarce gândul,
când gândul fuge din cărare,
sunt raza
ce-mi mângâie scoarţa ,
când scoarța îmi rănește trupul,
sunt un sihastru fără nume,
ce s-a născut
să viețuiască.

Sunt
cer albastru în ochi verzi,
când luna mă cuprinde-n brațe,
sunt roua
din negura nopții,
când noapte nu vrea să se culce,
sunt sculptor orb
ce-și dăltuiește cu ochii minții, sufletul,
sunt un izvor,
mă scurg prin ceață,
îmi caut locul în genune.

Eu sunt o ea,
veninul sorții,
tu ești un el plin de venin,
eu sunt
o stea pe cerul nopții,
tu ești
o umbră în pădure,
eu sunt o apă curgătoare,
tu ești ghețarul din ocean,
eu sunt penelul ce pictează,

tu ești o pânză fără viață.
Silvia Urlih 31.05.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu