joi, 25 mai 2017

PRIMĂVARA TOAMNEI MELE - Silvia Urlih

M-am întors dintr-o toamnă,
de acolo de unde încep
anotimpurile.
S-au pogorât năvalnic pe albia timpului,
au tot colindat prin univers,
dar,
nu au întâlnit,
sau
au sărit peste un anotimp,
anotimpul iubirii..
S-au revărsat tumultos,
au plouat torenţial și au ajuns la capăt
de drum.

M-am întors de curând,
din anotimpul aflat la început
de drum.
Urmele frunzelor moarte,
încă îmi mai cad
de pe tălpi.
Le scutur,
mă spăl cu apa soarelui,
cu ploaia razelor de aur,
mă şterg cu pletele bălane
ale vieţii
și
aștept primăvara toamnei.

M-am întors de curând
din anotimpul unde frunzele
încă mai cad,
Încerc să le resădesc cu palmele privirii
în crengi încă verzi.
Am sărit
sau am rătăcit un anotimp
și
am ajuns în toamna capătului de drum.
Am mers pe drumuri șerpuite,
dar,
am ajuns în anotimpul iubirii,
am ajuns în primăvara toamnei mele.
Silvia Urlih 25.05.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu