luni, 29 mai 2017

EU NU ÎȚI MAI SUNT - Silvia Urlih

Eu nu îți mai sunt,
dar îți sunt,
îți sunt
povară grea în ceruri
și în gând,
îți sunt
insomnia din steaua care
încă mai răsare,
îți sunt
în râul care coboară în marea amurgului
din tine.

Eu nu îți mai sunt,
dar îți sunt,
îți sunt
în trunchiul copacului
din sufletul tău sihastru,
îți sunt
în vântul ce mângâie verdele
codrilor,
îți sunt
în întunericul serilor în care
mă regreți.

Eu nu îți mai sunt,
dar îți sunt,
îți sunt
în pădurea cu maci albaștri,
îți sunt
în urma pașilor care au strivit
iubirea ce-a fost,
îți sunt
în nopțile în care mă visezi
și mă vezi…
departe.

Eu nu îți mai sunt,
dar
ți-am fost,
ți-am fost lună
în nopțile fără de stele,
ți-am fost briză
în zille cu soare arzător,
ți-am fost rodul
din livada sufletului tău
searbăd
și ofililt de neiubire.

Acum, îți sunt în strigătul mut prin care mă chemi înapoi,
 îți sunt în spatele ușii pe care am închis-o.

Ți-am fost, dar nu îți voi mai fi.
Silvia Urlih- 29.05.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu