luni, 28 august 2017

IMAGINEA DIN GÂND - Silvia Urlih



Îți sunt
imaginea din gând,
visezi să-ți răcoresc căruntul,
m-așezi la masa ta din suflet,
m-ademenești cu dulci cuvinte,
îmi simți
aroma trupului,
freamăt ca spuma valului,
servim imaginar iubirea,
eu o vreau toată,
tu,
bucăți.

Pictezi
cu pensula tabloul iubirilor de neînvins,
eu
sunt modelul tău din gând,
tu
ești artistul amator,
mă-mbraci în curcubeu de vise,
pe deget
îmi pictezi inel,
mă vezi o zână în castel,
dar
mă pictezi în văluri negre.

Mă vezi codana din povești,
alerg
prin lanul plin de maci,
mă vezi
prințesa ta pe veci,
mă vezi
dormind pe brațul tău,
tu mă visezi regina nopții,
dar
mâna-ți tremură o clipă,
cu pensula plină de negru
m-ai șters din visul tău din vis.


Visul rămâne doar vis, dacă nu știi să-l transpui în realitate.
Silvia Urlih 28.08.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu