duminică, 27 august 2017

NU POȚI FI DEZRĂDĂCINAT - Silvia Urlih

Sunt
ca trestia pe mal,
malul e în mine,
bate crivățul prin suflet
și-mi apleacă trupul ,
bat
izvoare ce s-au rupt
din adânci suspine,
bate
soarele-n privire,
să-mi picteze chipul.

Sunt
ca râul de mătase,
alunec ușor,
mă strecor pe mal de suflet,
sufletul
mi-e zeu,
sunt
ca pasărea măiastră,
mă ridic
și zbor,
rădăcina mi-e înfiptă în pământul meu.

Sunt
ca râul care crește,
râu-l rup în două,
trupul
ce mi-l bate vântul,
nu-l las să se rupă,
sunt
ca jocul frunzelor fremătând
de rouă,
sunt
dorința gândului ce-ar vea să erupă.

Fii trestie care nu se lasă ruptă de greutățile vieții.
Dacă rădăcina ți-e bine înfiptă în pământul tău,
nici un uragan nu te poate dezrădăcina.
Silvia Urlih - 27.08.2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu