joi, 6 septembrie 2018

ADÂNCUL ADÂNCULUI MEU - Silvia Urlih



Sunt atâtea seri albastre
ce mă-nveșmântă în albastru,
sunt atâtea seri
în care mă brodez
dantelă-nrourată,
sunt atâtea seri tăcute
ce mă-nvelesc
în depărtat ecou,
sunt atâtea seri
când mă aud din glas de pământ
nepământean.

Răsună în mine
vocea stinsă a trupului
oboist de atâta alergare și așteptare,
prinde a-mi crește fir de rădăcina
în talpă,
crește în mine glasul pământul
ce m-a unit pe mine de mine…
îl aud,
îl simt
și simt
că în curând voi ajunge …pământ.

Sunt atâtea seri
în care vântul mă îmbrobodește
cu marama lui
și mă sărută în fugă
pe buzele-mi arse de dor,
sunt atâtea seri
în care dorul
mă leagă de pomul uitării,
dar pleacă
și-mi lasă dorul lui
de-ai fi mireasă.

Sunt atătea seri
în care marea
mă strânge în scoică praf din drum,
mă face val,
mă face spumă
mă îmbracă în sirenă,
mă pune perlă uitată pe nisip
şi mă cununa
cu adâncul
din adâncul
adâncului meu.

Ce bine mi-e
în palmele obosite de atâta alergare
prin timp
Silvia Urlih 06.09.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu