marți, 18 septembrie 2018

IUBIREA NU-I CENUȘĂ-N MARE - Silvia Urlih


Eu nu sunt codrul înfrunzit
prin care
să păsești în grabă,
nu sunt copacul plin de flori
din care
să culegi doar șoapte,
eu nu-ți sunt carte de povești,
tu să citești doar o silabă,
nu sunt izvorul nesecat
din care
să te-adăpi o noapte.

Eu nu sunt cuibul de la geam
din care
cucul cântă-a jale,
nu sunt grădina înflorită
din care
tu să furi o frunză,
eu nu-s un drum bătătorit
pe care
tu să calci agale,
nu sunt tablou neînrămat,
nu sunt taboul fără pânză.

Eu nu-s peronul unei gări
în care
să cobori de teamă,
nu sunt vagonul părăsit
în care
să te-ascunzi când doare,
eu sunt
peronul vieții mele,
nu-s cămătar,
nu sunt nici vamă,
iubirea nu e de vânzare…
ibirea nu-i cenușă-n mare.
Silvia Urlih 18.09.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu