duminică, 2 septembrie 2018

GLASUL SUFLETULUI - Silvia Urlih


Îmi șoptește frunza-n gând,
de gânduri
să mă feresc,
susură a tunătură șoapta ei,
dar…
n-o aud,
parcă dorm,
iar glasul frunzei,
mi-este cântec îngeresc,
mă adoarme,
mă trezește,
susurul îmi e prea crud.

Îmi șoptește frunza-n șoaptă
c-am dormit
și mi-e de-ajuns,
c-o eternitate-ntreagă
mi-am fost
suflet călător,
că e vremea să-mi găsesc
rostul
cel de nepătruns,
că mi-ajunge cât am plâns,
de-am făcut din plâns
izvor.

Frunza ce-mi șoptește-n gând,
e o frunză ce-am presat-o,
am presat-o când eram
un copil
fără de soartă,
am uitat-o în ierbar,
n-am hrănit-o,
n-am udat-o,
a rămas tăcută-n suflet…
încă-i vie,
nu e moartă !

Frunza ce-mi șoptește-n gând,
îmi sunt eu,
mi-e glasul sufletului.
De multe ori, nu l-am ascultat și… am greșit.
Silvia Urlih - 02.09.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu