luni, 10 septembrie 2018

VISEAZĂ DORUL - Silvia Urlih


Visează dorul meu prin mine,
să nu-și mai fie dor
ce arde,
ar vrea
să-și fie-n împlinire,
să nu-și mai fie dor de dor,
visează să își fie-avevea,
să nu-și mai fie cer
ce cade,
ar vrea să-și fie-n adiere
un dor
ce-l stinge un izvor.

Visează dorul meu din mine,
să poată zborul
să-și cuprindă,
să-și știe-n zbor
pașii mergând
spre feeria dintre lumi,
ar vrea
să răscolească lumea,
nimeni din urmă să nu-l prindă,
visează dorul meu din suflet
să zboare
peste zări și culmi.

Visează dorul meu de veacuri
să-și afle dorul
împlinit,
ar vrea
să-și recunoască pașii
ce l-au condus
spre astă lume,
visează dorul meu să știe
de ce
își este infinit,
de ce
a renăscut din veacuri,
de ce
un nume a primit.
Silvia Urlih 09.09.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu