vineri, 21 septembrie 2018

ERAM DOUĂ IUBIRI - Silvia Urlih




Cândva,
eram două iubiri
unite de făclie,
eram
două cetăți,
cetăți
fără străjeri,
eram ca doi vulcani
uniți de-aceeași glie,
eram ca două valuri
plutind
pe-aceleași mări.

Cândva,
eram ca două frunze unite de un ram,
eram ca două file
nescrise
dintr-o carte,
eram ca doi luceferi…
eram,
dar,
doar eram,
eram foarte aproape,
însă,
foarte departe.

Cândva,
eram ca două dansuri
unite
într-un vals,
eram ca doi atoli
ce și-au găsit unirea,
eram ca două cântece
cântate
mult pea fals,
eram ca două mersuri
ce și-au pierdut
cărarea.

Când filele-au fost scrise, nu ne-am aflat aflarea,
am fost două cetăți prădate de străjeri,
am fost două dureri ce și-au simțit durerea,
asta am fost și ieri și mâine și iar ieri.

Azi,
suntem doi luceferi
pe ceruri sângerânde,
suntem
ca două umbre
ce-și caută o haină,
suntem,
eu răsărit,
tu,
marea fără unde,
ne-am rătăcit de noi,
ne-am rătăcit de taină.
Silvia Urlih 21.09.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu