joi, 20 septembrie 2018

PRINTRE FRÂNTURI DE ADIERI - Silvia Urlih





Printre frânturi de cer te văd,
parcă ești rază
sau ești nor,
parc-ai ploua cu răni pe suflet,
parc-ai fi soare-n răsărit,
parc-ai fi plâns în adormire
sau parc-ai fi
dorul din dor,
printre frânturi de frunze moarte
răsari
din pasul rătăcit.

Printre frânturi de adieri
îmi strigi
cu glas din viitor,
parcă m-ai ninge cu-nflorire
să înfloresc din univers,
parcă mi-ai ostoi-nsetarea,
parcă mi-aș fi din nou
izvor,
printre frânturi de înserări
îmi cânți cântările
din vers.

Printre frânturi de răsărituri
mă chemi
să-mi fiu
cântarea mută,
parcă mi-ai fi vorbirea mută
ce se ascunde-n cântec viu,
parcă mi-aș odihni-n odihnă
născarea-n carea-m fost născută,
printre frânturi de nemuriri,
îmi scriu povestea,
ca să-ți fiu.

Cu trupul frânt
de raze
și de ploi
și de ninsori
și de răsărituri
și de înserări,
încă îmi sunt
eu.
Silvia Urlih 20.09.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu