marți, 11 septembrie 2018

PIATRĂ CU SUFLET DE ÎNGER - Silvia Urlih


Mă doare
tăcerea din mine,
mă doare
pustiul din voi,
mă doare pustiul din mine ce-mi strigă-n pustiu
că-i e teamă,
mă doare tăcerea din tine
ce-mi pare
cascadă-n șuvoi,
mă doare dorul de mine,
mi-e dor
să nu-mi mai fiu vamă.

Mă doare
tăcerea luminii
ce-n zori mă trezește-a iubire,
mă doare
ziua ce vine,
mă doare cafeaua ce-o beau,
mă doare durerea ce-mi arde
iubirea
ce-și este-n zidire,
mă doare să știu că am fost,
iar astăzi
sunt ce nu vreau.

Mă doare strângerea pietrei,
sufletu-mi plânge-a amar,
mă doare curgerea zilei,
mă doare noaptea din vatră,
mă doare clepsidra ce doarme
și plânge
la mine-n sertar,
mă doare pustiul din mine
ce voi
mi l-ați dat
ca și piatră.

Dezamăgirile vieții
te transformă
din om,
în…
piatră
cu suflet de înger.
Silvia Urlih 11.09.2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu