sâmbătă, 29 septembrie 2018

IARTĂ-MĂ ! - Silvia Urlih





Sunt eu,
sunt cântul care-ţi cantă-n urmă,
te-adună-n note pe arcuş,
te cânt în urmele pierdute
şi-n gama inimi te-adun,
sunt eu şi amintirea ta,
îmi cântă cântecul a jale,
îmi strigă inima a dor ,
îmi plânge-n gând cântu-n izvor,
iar susuru-mi plânge a ploaie.


Sunt eu și melodia noastră,
ţi-ajunge melodia-n gând ?
auzi iubirea care doare ?
te strigă-n noptile albastre
strigarea ce ne-a fost liant,
mă caută-n seara pierdută
şi uită-mă iară spre ziuă
dar caută-mă-n gând mereu
şi iartă-mă,
vreau să te doară…

Vreau să te doară depărtarea
ce ne-a legat în zori de zi,
vreau să te doară în durere
durerea ce mi-ai provocat,
vreau să te doară înserarea
când înserarea s-o lăsa,
vreau să te doară despărțirea…
dar, iartă-mă…
a fost doar gând,
nu vreau să te doară nimic.
Silvia Urlih 29.09.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu