duminică, 9 septembrie 2018

N-AȚI ÎNȚELES - Silvia Urlih



Voi,
m-ați făcut din om,
petală,
n-ați înțeles că sunt
floare de mac,
m-ați folosit,
m-ați aruncat apoi afară,
și am tăcut,
dar astăzi,
nu mai tac.

Credeați
că sunteți pomi înfloritori,
dar
crengile vă dor,
nici frunze nu aveți,
copacii care-ați fost,
s-au ofilit în zori,
iar sufletul
vi l-ați zidit
între pereți.

Credeați
că sunteți tineri
tot mereu,
credeați că iarna
n-o să vă găsească,
dar,
v-a găsit cu burțile-atârnate,
vă e greu,
iar primăvara-n voi
n-o să mai înflorească.

V-ascundeți anii, dar anii nu vă iartă,
v-ați tot mințit că sunteți încă tineri,
azi, bătrânețile vă bat ușor în poartă,
ieri, a fost luni, astăzi e iară vineri.

Voi,
m-ați lovit cu sulițe și stânci,
eu,
floarea mea de mac
mi-am apărat,
rănirile mai dor,
încă îmi sunt adânci,
eu v-am iertat,
căci drumul,
cu maci l-am presărat.
Silvia Urlih 09.09.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu