sâmbătă, 29 septembrie 2018

ÎN LEGĂNĂRI TÂRZII - Silvia Urlih





În legănări târziii din noapte,
timpul alunecă uşor,
mă-mbrățișez cu depărtarea
ce-a coborât ușor
în mine,
în galben spic mă înfășor
să-i fiu izvorul
din izvor,
cu vara mea negociez
și-mi spun:
de mine nu îmi e rușine.

Mai am
priviri țesute-n neguri,
mai am
și cețuri în priviri
mai am și toamne-nrourate
dar am și primăveri în gând,
am și tăceri nespuse-odată,
am și trăiri în netrăiri,
mai am și vorbe nerostite
înmormântate
în pământ.

În legănări târzii din noapte,
simt brațul tău
cum mă-nconjoară,
necunoscută mi-e privirea,
necunoscut îmi e sărutul,
iubirea ce mi-ai da-o-n seară,
mi-ar fi ofrandă,
sau povară,
iubirea ta mi-ar fi mormânt
ce m-ar lega
cu infinitul. 
Silvia Urlih 29.09.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu