sâmbătă, 2 februarie 2013

NESOMN - Silvia Urlih


Coboară-n șoaptă noaptea
pe malul frunții mele,
apusul se chircește
se rupe din neant,
cu infinitu-n brațe
m-adună dintre stele,
un gând
mi-l pune-n vise
și-l scrie-n diamant.

Plouă-n cuvinte moarte
pe patul înflorit,
mă doare înserarea
ce nu vrea să m-adoarmă,
îmi rog gândul să plece
cu gândul nedormit,
visez să nu fiu visul
ce visele îmi sfarmă.

Apusul se trezește
mă ia cu el de mână,
mă poartă-n dimineața cu soarta ei
sihastră,
privirea-mi nedormită
pe mine e stăpână,
îmi colorează ochiul
cu astrul din fereastră.
Silvia Urlih 02.02.2013

2 comentarii:

  1. Emotionant poem. E o calatorie in lumea unei femei fascinante ! Bine v-am gasit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Miriam !
      Uneori nopțile ne fură zilele...gândurile nu ne lasă...
      Bine te-am găsit !

      Ștergere