sâmbătă, 16 februarie 2013

ȘAH MAT VIEȚII - Silvia Urlih



Într-o noapte zgribulită
lângă nucul meu nebun
mi-am culcat fruntea căruntă
pe fereastra soarelui
clipele
le-am pus în nuci
și am început să pun
raze una câte una
pe frânghia muntelui.

Peste nuci am presărat
sarea mărilor sihastre
în paharul dimineții
le-am cules
și le-am spălat
le-am turnat ceruri și râuri
grânele din lunci albastre
și din vântul depărtării
muntele mi l-am chemat.

Într-o noapte zgribulită
lângă bunul meu alun,
învelită în petala zilelor,
am căutat…
mi-am găsit norocu-n bob
lângă nucul meu nebun,
iar pe tabla învechită
i-am dat vieții…
șah și…mat.
Silvia Urlih 15.02.2013

Un comentariu:

  1. Lângă nucul tău nebun
    au venit vorbele toate
    de aici, de mai departe
    şi încerc să le adun
    precum miejii de la nucă
    în căsuţa lor de vis,
    matul e doar pentru rege,
    când regina-i paradis.

    RăspundețiȘtergere