luni, 25 august 2014

CREDEAM CĂ AI UITAT DE NOI - Silvia Urlih





Iar
încolțește frunza-n mac,
petala-i crește-n catifea,
din lujer verde-mi face
pat
să-mi odihnesc pașii
grăbiți,
îmi ia privirea amanet ,
din oase-mi face o saltea,
să mă întind pe strat de flori,
să-mi recroiesc anii
tiviți.

Pe
câmpul moale-al buzelor
m-apasă dulce-o sărutare,
stratul de flori
sub mine saltă,
aroma ta îmi dă fiori,
ți-aud cuvintele rebele,
îți simt iubirea din suflare,
te-nfrupți din frunzele de mac,
palmele tale-s
doi cocori.

Visul
m-a căutat mereu,
veacul
a strănutat pe mine,
iubirea ta am așteptat,
credeam … că ai uitat de noi,
dar universul ne-a chemat,
mi-a spus,
ți-a spus
de unde vine,
prin lume ne-a călătorit,
dar …
ne-a găsit și suntem
doi.
Silvia Urlih 24.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu