marți, 12 august 2014

VREAU SĂ FIU Silvia Urlih






Nu-mi voi goni
spre moarte trupul
iar sufletul
nu-l voi ucide,
nu-mi voi topi
cu ceară tristă și restul zilelor
promise,
nu mă voi arde-n cupa morții
dosită-n pajiște aride,
voi sta
coloană-n nemurire
printre mușcate
și narcise.

Nu voi fugi
printre cavouri
cu trupuri
galbene
și grele,
nu voi lipsi de la vecernii,
vreau
să degust din rodul
sfânt,
nu voi pleca fără-a iubi
și fără-a ști
că printre stele,
e locul meu
și-al tău
și-al lui
și-al celor
fără de mormânt.

Nu-mi voi permite
să fiu ură,
să jinduiesc ce nu-i al meu,
nu vreau
să ard cu nepăsarea
ce am iubit
și ce iubesc,
vreau
să fiu mărul meu de aur,
să fiu a mea
în Dumnezeu,
vreau
să fiu mirul ce-ncunună
trupul
cu sufletul ceresc.
Silvia Urlih 12.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu