miercuri, 13 august 2014

ÎNMUGURESC DIN TINE- Silvia Urlih


Înmuguresc din creanga ta,
din seva
frunzelor mărunte,
m-aduni din risipirea lor,
renasc iar stea din timpul brun,
împrăștii rouă
peste mine,
mă faci coroană
peste punte,
îmi înfășori la pieptul tău,
apusul…
să nu mai apun.



Înmuguresc din ramul tău,
din flori albastre
îmi faci cer,
pe fruntea scoarței tale-mi pui
umărul ram,
să mă anin,
din inimă îți faci cuibar
și faci din el
un grănicer,
să-mi aperi soarele de ulii,
să mă-nflorești
ca pe un crin.

Înmuguresc pe brațul tău,
să fiu iar mugur
însorit,
ferestrele ți le deschizi
să-mi dai
din serile senine,
pe masă-mi pui sufletu-ți cald
și vrei să-mi fii
nou răsărit,
mă-nlăcrimezi cu sărutări
ca să înmuguresc
din tine.
Silvia Urlih 13.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu