joi, 21 august 2014

STRÂNG TIMPU-N PUMNI - Silvia Urlih


Strâng timpu-n pumni,
mi-l pun la piept,
îl leg
de mine să nu plece,
mi-l fac coroană de-mpărat ,
mi-l pun pe frunte
să lumin,
caut o cheie să-l încui,
să nu îi simt suflarea rece,
îl rog să stea,
să-mi fie ghid,
să mă conducă
spre divin.

În valuri lunec și-l mângâi
cu verde crud
și mătăsos,
din cupa vremilor venit,
ca un balsam mi-l vărs
pe trup,
în unduiri provocatoare îl plimb
de coapse
să mi-l cos,
îl strâng de mine,
lângă mine ,
îl leg cu grijă
să nu-l rup.

Pe trupul galben pământiu,
mi-l plimb
cu adieri ușoare,
cu gânduri negre
și perverse
îl mai arunc,
dar
iar l-adun,
cu dinți de jar mai trag de el,
l-împing departe,
dar mă doare…
o dată-l chem,
iar îl gonesc,
dar până plec…
strâng


timpu-n pumn.
Silvia Urlih 21.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu