luni, 25 august 2014

ȘI EU ȘI TU- Silvia Urlih









Nu-mi pune nici o întrebare,
nu căuta răspunsul clar,
nu te-ntreba
de unde vin,
cine am fost în altă eră,
nu strânge iarba de pe dealuri,
căci
totu-acum îți e neclar,
cosește grâul din sărut,
unește-ne ,
fă-ne o sferă.


Strânge-mi în brațe sufletul…
simți
sânii cum te-mpung în piept ?
simți
cum te strâng ,
cum te dezbrac și
cum pe frunte-ți pun
cireșe ?
știi…
clipele leagă-le bine,
căci
timpul fuge că-i nedrept...
de mii de ani
ne-a căutat,
de mii de ani
ne-a scris depeșe.

Înscrisul astăzi l-am primit…
și eu
și tu
am râs puțin,
eu am citit,
tu ai citit ,
ne-am amuzat dar…
nu-i de râs,
ieri am căzut ne-am ridicat
și
am văzut paharul plin,
eu am citit,
tu ai citit
și ne-am unit iubirea
în surâs.
Silvia Urlih 25.08.2014



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu