vineri, 1 august 2014

NU TE OPRI !- Silvia Urlih


Se scurge ora
împăcată
spre punctul meu din infinit,
cu verde crud
și plin de viață
își varsă tot izvoru-n
timp,
cu zilele mă împreună
și-mi dă albastrul
liniștit,
să-mi picur viață
din secundă ,
să merg cu toamna-n anotimp.

Tic-tac-ul ei
 mi-e dirijor,
cadranul
mi-este încăpere ,
ora îmi strigă dintre note
că mai e timp
că pot să stau,
o gamă-ntreagă de cuvinte
îmi cântă vesel
și îmi cere,
cu timpul să mă iau de mână
cuvintele
să nu le dau.

M-așteaptă ceasul la răscruce
să-mi dea
buchetul lui de ore,
m-așteaptă-n pragul primăverii să-mi spună
să nu-mi fie toamnă,
brațu-i vânjos
spre mine-ntinde…
i-aud bătăile sonore,
cum îmi șoptesc printre secunde :
nu te opri,
firavă doamnă ! 
Silvia Urlih 01.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu