miercuri, 6 august 2014

N-AM CĂZUT CÂND AM CĂZUT - Silvia Urlih








E seara mea
în care marea
mă strânge-n palmă , colb din drum,
mă face val,
mă face undă
şi mă îmbracă în sirenă,
printre corali
mă pune perlă,
venele-mi umple cu parfum,
mă încunună cu adâncul
unde din lună-mi face
trenă. 

E seara mea
în care munţii
m-adună din îngenunchere,
mă urcă iar
pe vârf de stânci,
căci prăvălit-am fost o vreme,
mi-adună zilele pierdute,
din ele-mi face coliere,
îmi spală-n lacrime genunchii,
și
mă dezleagă de blesteme.

E seara mea
când se-mpreună
zarea
cu anii mei cărunți,
e seara mea
când viața-mi spune că am greșit
când am crezut
că-ntr-un duel am fost cu ea ,
cu marea
și cu ninșii munți,
că am greșit
când m-am luptat ,
și
n-am căzut când am căzut.
Silvia Urlih 06.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu