luni, 5 ianuarie 2015

CA UN VULCAN- Silvia Urlih






Ca un vulcan
ce fierbe
pe margine de vânt,
așa erupe-n mine trecutul
în uitare,
se-amestecă  cu noaptea
ce naște
din pământ,
și pleacă spre genune,
rămâne-n izolare.

Ca un vulcan
erupe în mine
depărtarea,
se leagă de țărușul
bătut
în talpa-mi frântă,
se prinde,
se desprinde,
nisip îi e cărarea,
se pierde-n val de mare,
cu valul se frământă.

Ca un vulcan
erup,
ca un vulcan
mă sting,
ca un vulcan arunc
din lavă
vechi tristeți,
ca un vulcan
mă cert cu stâncile în ring,
ca un vulcan
erup
în mine dimineți.

Clădesc din lavă coaptă,
Portal
spre nou cămin,
sădesc copaci și flori…
și
ochi îi pun…
să vadă,
să vadă cum la soare cu razele-i
mă-nchin,
să vadă
cum copacii îmi sunt de azi,
livadă.
Silvia Urlih 05.01.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu