miercuri, 7 ianuarie 2015

ÎN FREAMĂT DE CUVINTE - Silvia Urlih





Aud,
precum un val ce pe uscat se zbate,
un freamăt nerostit
de mii de ani
pe-aici,
e freamătul nespus ce vine
de departe,
e vorba nerostită
de zei
și ucenici.

Cuvintele se zbat,
în litere se-ascund,
mesajul lor măiastru
eu
l-am citit demult,
în stihuri
le rostesc,
esența le-o pătrund,
în freamăt de cuvinte mă scald
când le ascult.

Ca vijelia vin,
cascadă se răstoarnă,
în suflet scrijelesc ,
furtuni
aleargă-n trup,
se-nvârt în cercul minții,
iar pleacă,
iar se-ntoarnă,
se scriu neîntrebate,
în litere
se rup.

Cu sufletul rescriu c-am fost
un uragan,
am fost
și râu
și soare
câmpie-am fost în lacuri,
cu zânele am stat de vorbă ,
în ocean,
am depănat povești
trăite-n alte
veacuri.

În
grota fără soare mi-am regăsit
aflarea,
îngenuncheată-n rugă,
cuvinte-am auzit,
le-am ascultat tăcerea
și
le-am simțit chemarea,
mi-au peticit cu viață
sufletul

zdrențuit.
Silvia Urlih 07.01.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu