luni, 26 ianuarie 2015

ÎNTIND O ARIPĂ Silvia Urlih


Întind o aripă
beteagă
să leg pe rană
miez de pâine,
îmi oblojesc cuiul din talpă
cu maluri,
resturi de izvoare,
îl iert pe ieri,
uit ce-a fost azi,
mă iert
și iert,
mă vreau în mâine,
mă vreau zidită în cuvânt,
cuvântu-l vreau
zi lucrătoare.

Întind o aripă
zdrobită
spre infinitul din mormânt,
mormântu-l vreau clepsidră spartă,
să curgă timpul
în neant ,
mă vreau
uitare
și iertare,
mă vreau
sămânța din pământ,
mă vreau
pământul fără cuie,
vreau
peste rană un calmant.

Întind
o aripă sleită
să leg pe răni plasturi de rai,
fără-ncălțări
și
fără haine
îmi caut soarta printre sorți,
mă-mpiedic de un drum
și-mi aflu
căruța vieții, fără cai,
mă-nham la jug,
mă leg la răni,
și
trag căruța… fără roți
Silvia Urlih 25.01.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu