joi, 18 iulie 2019

NE-AM REGĂSIT ÎN AMURGIRE - Silvia Urlih





Ne suntem frunze-n amurgire,
ne suntem frunze fără ram
ne-am căutat în pribegire,
ne-am căutat cât nu eram,
ne suntem frunze-n înflorire
căci ne-am iubit
când desfrunzeam,
ne-am căutat
și ne-am găsit
ne-am căutat,
căci ne eram.

Ne suntem arbori
cu lăstari,
ne suntem amurgirea vieții,
ne suntem soarele-n amurg
dar
strălucim
ca-n răsărit
ne suntem ziua
ce n-a fost,
ne suntem noaptea-n răsărire,
ne suntem ce am căutat,
ne suntem ziua-n aumurgire.

Ne-am căutat
în nopți cu soare,
ne-am căutat
și-n zi cu lună,
ne-am căutat în amurgire
și-n răsărire-am căutat,
ne-am căutat
în grote-adânci
și-n lacuri
fără de adânc,
ne-am căutat
și ne-am găsit
ne-am regăsit
în amurgire
Silvia Urlih
18.07.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu