duminică, 21 iulie 2019

Roata vieții se învârte. Nu-ți bate joc de cel ce ți se dăruiește.- Silvia Urlih



Da, roata vieții se învârte. Acum ești sus, acum ești jos. Acum rănești, acum ești rănit. Acum faci pe cineva care nu merită, să sufere, acum suferi și tu. Eeehhh… nici chiar acum, dar , mai devreme sau mai târziu, de fapt exact atunci când crezi că îți este foarte bine, abia atunci realizezi că ți-e foarte greu și, în prostia ta, nu realizezi „de ce” ți se întâmplă tocmai ție toatea astea. Atunci când ai impresia că-ți ești în vârful vieții, pici… și pici de nu-ți mai vezi nici trecutul, nici prezentul, nici viitorul. Cazi din înaltul răutății tale, de nu-ți mai simți rărunchii.
Din nefericire, cel care provoacă suferință cuiva care nu merită, are la rândul lui de suferit. Din și mai mare nefericire, suferința, durerea, nu i se arată lui însuși, ci persoanei pe care o iubește cel mai mult ( de cele mai multe ori, păcatul pică pe copii). C-așa e roata asta a răului…nimic nu rămâne nepedepsit. Și, nu trebuie să mergi pe la vrăjitoare sau pe la popi, să-ți facă și desfacă. Universul, sau divinitatea, nu lasă pe nimeni nepedepsit atunci când faci un rău intenționat, atunci când faci pe cineva să sufere.
Da, știu, toți sunteți „tari” la teorii. Puțini sunteți însă la a pune în practică ce ați învățat din teorie. Toți aveți impresia că sunteți fără de vină. Doamne… Doamne, câți sunteți cei plini de păcat, dar știți foarte bine teoria vinovăției.
Știi cât de mare este păcatul să-ți bați joc de iubirea celui ce te iubește necondiționat ? Știi cât de mult vei plăti dacă profiți de iubirea CELUI CE TE IUBEȘTE ȘI ȚI SE DĂRUIEȘTE  N E C O N D I Ț I O N A T?  Cel ce te iubește nu-și dorește mare lucru. Își dorește să-l iubești și să-i arăți acest lucru prin vorbe dar și prin fapte.(nu mă refer la fapte mărețe, ci la mângâieri, îmbrățișări).
În viață, nimic nu rămâne neplătit, tocmai de aceea îți sugerez să trăiești în așa fel încât să dăruiești din preaplinul bunătății sufletului tău.
Dragii mei, ceea ce eu am spus sau spun, nu este slogan. Este o pură realitate experimentată de mine.
Roata se învârte, dragii mei, fiecare primește ceea ce dăruiește. Mai devreme sau mai târziu, tot răul pe care îl faci, îl primești înapoi cu vârf și îndesat.
Faci bine, primești bine. Faci rău, primești rău. Atunci când poți, ajută-l pe cel aflat la necaz, pentru că, nici nu știi când acel bine pe care îl faci, ți se va întoarce înapoi. Ți-o spun eu, eu cea care am făcut mult bine în viața asta și, când nici nu m-am așteptat, binele și ajutorul mi s-a întors înzecit.
Concluzia ? Nu-ți bate joc de cel ce ți se dăruiește !
fragment din cartea „Viața-i viață, trăiește-o ! ” - Silvia Urlih
21.07.2019



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu