marți, 30 iulie 2019

ÎMBRACĂ-TE INIMĂ-N VIAȚĂ ! - Silvia Urlih


Îmbracă-te inimă-n viață
și spune-mi
pe unde să calc,
arată-mi pe unde-i cărarea
ce-mi duce izvorul
spre mare,
învață-mă-n viața aceasta,
că viața nu mi-e catafalc,
îmbracă-mă înimă-n viață
și spune-mi
că viața nu doare.

Îmbracă-te inimă-n soare
și dă-mi raza lui
să m-aline,
arată-mi că soarta nu doare,
iar lacrima nu-i răul mâlos,
îmbracă-mă inimă-n viață
și leagă-mă bine de tine,
îmbracă-mă-n munți de răbdare
și fă,
iar din mine,
colos.

Îmbracă-te- inimă-n cer
iar cerul
revarsă-l pe mine,
îmbracă-mă-n stele și lună,
iar luna
s-o lași să m-adoarmă,
îmbracă-mă lună-n lumină
iar ușa
închide-mi-o bine,
închide-mă-n casa luminii
și scoală-mă-n toamna
din toamnă.
Silvia Urlih 
30.07.2019


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu