luni, 3 iulie 2017

ÎN URMA MEA - Silvia Urlih

Pe urmele mele,
vor rămâne umbre de flori
de mac,
pe urmele aripii rupte de vrăbii,
vor rămâne
raze de soare,
pe urmele rănilor,
vor rămâne
păduri în care plouă
cu flori tei,
pe urmele zilelor mele,
vor rămâne
insomniile tale.

Pe urmele gândului meu,
vor rămâne gândurile
tale,
pe urmele popasului meu,
va rămâne miros
de tămâie,
pe urmele
trecerii mele pe
ăst pământ,
va rămâne fericire,
pe urmele mersului meu,
va rămâne o mare avere…
cuvântul și lumina.

În urma pasului meu,
va rămâne veșnicia
timpului,
în urma urmei mele,
va rămâne etern,
urma urcării mele,
în urma mea,
va rămâne pădurea
și râul și marea,
în urma mea,
vor rămâne scrisul,
numele
și amintirea mea.


În urma mea, îmi va rămâne umbra !
Silvia Urlih - 02.07.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu