miercuri, 12 iulie 2017

V-AȘ PRIVI ȘI V-AȘ IUBI - Silvia Urlih

Dacă mâine
ziua ar allege să înceapă fără mine,
iar
soarele mi-ar fi doar amintire,
dacă mâine
luna m-ar lua în poala ei
să-mi arate zorii-n asfințit,
de acolo,
din poala ei,
eu
v-aș privi și v-aș iubi.

Dacă mâine
pădurea s-ar strânge pentru mine într-un buchet de crini,
iar
dealul mi-ar fi un lan de maci,
dacă mâine
câmpia s-ar ghemui într-un spic
din care se se sature cocorii,
de acolo,
de undeva de sus,
eu
v-aș privi și v-aș iubi.

Dacă mâine
ziua s-ar împături pentru mine într-un mănunchi
de nopți,
iar
nopțile mi-ar fi lumină,
dacă mâine
oceanele s-ar aduna-n izvorul din care
să-și stingă setea cerbii,
de acolo,
de dincolo de nori,
eu v-aș privi și v-aș iubi.

Dacă mâine
pleoapele ar revuza să mai privească
cerul,
iar
albastrul lor ar fi două plicături de ploaie,
dacă mâine
aș lua în brațe lumina
și aș urca pe ea spre divin,
de acolo,
din umbra divinului,
v-aș privi și v-aș iubi.
Silvia Urlih - 12.07.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu