joi, 6 iulie 2017

UNEORI - Silvia Urlih



Uneori,
mă simt precum ceața,
o ceață de mătase
care mă învăluie
și mă cuprinde în brațele-i mătăsoase
dar reci,
uneori,
devin și eu ceață,
o ceață densă care se pitește
printre arborii care înfrunzesc pădurile,
pentru a nu mă vedea
nici măcar eu.


Uneori
mă simt precum seva
care hrănește tulpina universului,
o sevă care se străduiește
să devină fluviu,
uneori,
mă simt must care se lasă băut
pentru a i se simți savoarea,
sau dulceața,
sau acreala,
sau amăreala
sau jinduirea.

uneori,
mă simt ca o liană
care se târăște
spre origine,
pentru a-și ascunde curcubeul,
uneori,
mă simt ca un lup
care își sădește pădurea în mine,
și se ascunde în ea
pentru a nu-i auzi nimeni
urletele de durere…
nici măcar eu.

 Silvia Urlih 06.07.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu