duminică, 16 iulie 2017

VIN TOAMNE-NROURATE - Silvia Urlih

Au fost veri
în care marea m-a făcut spumă de val,
m-a îmbrăcat în sirenă
și m-a încununat cu adâncul ei,
au fost veri
care mi-au legat fruntea cu norii cerului,
dar mi-au spălat genunchii
cu izvoare.

Au fost ierni
în care valul înghețat  m-a strâns în scoică,
dar
m-au lăsat să admir coralii,
au fost ierni
în care m-am marmorat
statuie vie deasupra gheții,
fără să simt gerul.

Au fost primăveri
în care munții
m-au adunat din îngenunchere
și m-au înscăunat iară vârf,
au fost primăveri
când era să mă prăval în hăuri de munte,
dar stânca m-a adunat piatră rătăcită
și m-a înșiruit mărgele de ametist.

Vin  toamne
care îmi vor da roadele bobului de grâu
pe care l-am semănat ,
vin toamne
care mă vor lăsa să alerg
cu marea în suflet și cu stânca la piept,
vin toamne-nrourate
care mă vor lăsa să adun rodul pământului
în mine,
vin toamne-nrourate
care mă vor lăsa să-mi strâng anotimpurile în brațe,

fără să mai doară amintirile.
Silvia Urlih 16.07.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu