joi, 13 iulie 2017

MĂ HRĂNESC CU IUBIRE- Silvia Urlih


Am fost ades dincolo de nori,
am fost
și în miezul pământului.
Am văzut acolo multă putere și lumină,
mi-au fost dăruite,
le-am luat cu mine
și le-am așezat
pe pământ.

M-am întâlnit în ceruri
cu sufletele plecate,
m-am întâlnit în inima pământului
cu suflete vii,
cu suflete din vechime care
au decis, ca și mine,
să-și accepte misiunea,
să se întoarcă,
aici,
pentru a continua ceea ce s-a întrerupt,
pentru o vreme.

Am fot călăuzită spre locul menit
 l-am acceptat și…
mi-am pus iubirea, lumina și mâinile,
în slujba oamenilor.

O vreme,
m-am hrănit cu laptele munților,
cu spuma cerului,
cu verdele pădurii,
cu roșul macului
și cu pâinea câmpului.

Am ieșit din altarul unei grote sfinte,
care mi-a dăruit lumina
și m-a învățat să fiu una
cu locul sfânt…
Când
am devenit trup, minte, suflet,
am primit darul lecuirii.

A venit vremea,
am ieșit din mine,
am redevenit eu,
eu,
cea care am revenit din ceruri și din adâncuri,
eu, 
una cu mine, 
eu,
una cu Sfânta Treime,
eu,
trup, minte, suflet.
De atunci, mă hrănesc cu iubire,

mă hrănesc cu visări.

Silvia Urlih - 13.07.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu