miercuri, 20 iunie 2018

AȘTEPT LINIȘTEA - Silvia Urlih


Sunt vrăbii,
gândurile mele,
stau zgribulite-n pragul serii,
sub trupul mic şi-apleacă capul
și-și ciripesc
durerea lumii,
mi-s ţipătul cocorilor,
îngenunchez în seara învierii,
îmbrățișez durerea serii ,
îmi plouă-a linişti
și-aștept liniștea vremii.

Sunt vrăbii,
gândurile mele,
își zboară zborul spre finit,
în cioc adună infinituri
și mi le dăruiesc
din zbor,
îmi spun că încă-s primăvară
și nu-mi sunt încă-ncărunțit,
îmi spun…
iar tinetețea-mi strigă :
tu să nu uiți, îți ești izvor !

Sunt vrăbii,
gândurile mele,
își tot fac cuib în mintea-mi seacă,
în aripi
îmi trezesc prezentul,
mă-nvață zboru-n viitor,
mă cheamă să m-adăp cu vise
și mă ajută să îmi treacă,
să-mi treacă tot ce-a fost urât ,
să nu mai simt
că-mi sunt actor.
Silvia Urlih 20.06.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu