marți, 12 iunie 2018

DACĂ ÎMI DĂRUIEȘTI IUBIREA - Silvia Urlih




Dacă a plămădit destinul
să mă hrănești
cu dragostea,
n-o să mă lupt cu dorul aspru
ce-mi mângâie în zori
zâmbirea,
o să mă las sculpată-n ceară
și o să ard
sub palma ta,
o să îmi las plutirea-n zări,
dacă îmi dăruiești
iubirea.

Căci
nici un demon nu ajunge
unde divinul
a lucrat,
și nici o lacrimă nu șterge
plăcerea plânsului a rouă,
nici o livadă nu dispare
când vântul
frunza a picat,
nici cremenea nu se divide,
chiar de o tai
cu lama-n două.

Din calea mea tu să nu fugi,
căci focul plânge
după tine,
el varsă lacrimi peste rugi,
iar ruga mea
e auzită,
sărută-mi visul ce mi-e vis,
în visul meu
te-ascunde bine,
fi-mi tu
sortirea ce mi-e soartă,
fi-mi soarta ce îmi e sortită.

Când
la lumina lumânării
te-ating cu ochii mei,
mă iartă,
ei nu te văd,
dar te ating și-atingerea
îți dă fiori,
ei te doresc în luminare
şi nici în vise nu te ceartă,
privește-le albastru-n zori
căci lângă ei
vei ști să zbori.
Silvia Urlih 12.06.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu