luni, 25 iunie 2018

IUBIREA DIN SOARTĂ - Silvia Urlih



Din coardele lirei albastre,
legate în cânt
de destin,
îmi cântă
şi-și varsă seninul
pocalul albastru al serii,
m-agăț
de fereastra iubirii
să-mi fie iubirea
cânt lin,
mi-s clipele-n ceas adunate,
mi-s anii
spre anii-nvierii.

Și sorb
din pocalul de cânt
și las
să mă plouă cu tine,
în ploaia gândului tău,
sunt strop renăscut din ocean,
pe geamul ce urmele-mi poartă,
se scriu
și rescriu iar suspine,
suspin dragul meu,
căci mi-e dor,
mi-e dor
să mă pierd în alean.

Lumin
lângă raza-nserării,
lumin
cu lumina-n lumină,
scântei nasc în inima mea,
fereastra privirea-mi păstrează,
Iubesc ?
Privesc înserarea,
amurgul îmi cântă-n surdină,
iubirea din mine mă-nvie…
Visez,
nu visez,
sau sunt trează.

Sunt raze
ce vin de la geamul
ce arde în zarea pierdută,
cu ochii de gând mă aşez
la geamul
ce-n suflet mi-e poartă,
fereastra-i deschisă iubite,
coboară
din steaua tăcută,
coboară
în seara albastră
și fi-mi
iubirea din soartă.

Silvia Urlih 25.06.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu