sâmbătă, 16 iunie 2018

IUBIREA LACRIMĂ- A IUBIRE - Silvia Urlih




Ce melancolică e noaptea
când o alint
și o adorm
pe coama plină de iubire
ascunsă-n florile din pom,
sărutul meu
te fură-n clipă
și te amestecă-n nectar
ca o fecioară tu te bucuri
că ai primit
iubirea-n dar.

Mă-mbeți
cu ziua care fuge
să prindă iară asfințitul,
mă-mbeți
cu noaptea ce se-ascunde
să n-o răpească răsăritul,
mă-mbeți
cu dragostea din tine
ce-o ții în stele îmbrăcată,
mă-mbeți
cu tine și-al tău dor
și cu iubirea
ta curată.

Iubirea lacrimă-a iubire
și-și face așternut
pe-o stea,
dansează-n noapte ca nebuna
cu luna prinsă
într-o za,
în frenezia ei coboară la sânul meu,
să-ți fiu în seară,
tu,
lasă-te în dansul ei,
îmbată-te cu mine iară.

 Să nu ne furi din taina nopții iubită lună de safir,
 mai lasă-ne în poala ei și îți voi pune-n păr zefir,
 să nu ne stingi din ardere, căci soarele o să te fure,
 o să te pună într-un sac și-o să te-ngroape în pădure.
Silvia Urlih 16.06.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu