duminică, 17 iunie 2018

SĂ NU MĂ VINZI IUBIRE - Silvia Urlih


Să nu mă vinzi iubire
căci
un bănuț ți-oi da,
cu apa luminată
durerea îmi voi șterge,
să nu îmi furi iubirea,
căci
poate-oi sângera,
iar nopțile din stele
cu tine
te vor ninge.

Să nu mă vinzi iubire,
căci
nu sunt de vânzarea,
am muntele cu mine
și-mi este păzitor,
mai am și zarea largă
ce mă îmbracă-n zare,
iar
fluviul de iubire
îmi e încă
izvor.

 nu mă vinzi iubire
și nici
să nu mă furi,
căci
vei plăti cu anii
și luna de aramă,
vei fi sămânța verde
ce moare-n arături,
să nu mă vinzi iubire,
căci viața mea
te cheamă.

Mai lasă-mă-n secundă
secuna
s-o trăiesc,
mai lasă-mi doar o clipă
să simt
ce este viața,
mai lasă-mă o viața,
viața
să mi-o iubesc,
mai lasă-mă să simt
sub tălpi
ce e verdeața.
Silvia Urlih 17.06.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu