sâmbătă, 30 iunie 2018

RĂVAȘUL IUBIRII - Silvia Urlih


Stau
pe geamul meu din suflet,
îmi înclin pieptu-n afară,
aud tropot de copite…
un poștalion sosește,
stau
cu piept strivit de margini,
mi-aș dori să nu mai doară,
să nu doară așteptarea
ce-mi aduce-n zbor
o veste.

Se aud în zboruri pași,
pași ușori
ce-o clipă-au stat,
s-au oprit la geamul meu
să-mi aducă un răvaș,
un răvaș din nemurire,
un răvaș
mult așteptat,
cade-n palma mea de suflet…
inima-i
un fluturaș.

E-un răvaș scris de iubire,
scrisuri
din necunoscut,
cuvinte prea așteptate,
cuvinte din depărtare…
tremur precum frunza-n vânt,
dar
cuvintele mi-s scut,
e răvașul ce-l doresc…
parcă mi-e
a închinare.

Pe cărări necunoscute
am umblat ca două nopți,
nopțile s-au căutat
și-au ajuns să-și fie
floare,
ne-am găsit umbre-nsorite,
ne-am găsit
să ne fim sorți,
ne-am unit în curcubeu,
curcubeu
adus de soare.
Silvia Urlih 30.06.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu