luni, 28 iulie 2014

PE MALUL APEI MĂ AȘTEAPTĂ CASA- Silvia Urlih


Pe malul apei
mă așteaptă
tristă 
a mea casă…
e singură,
e goală,
e pustie,
mă-ntorc la ea
să-mi pun dorul pe masă,
să-i spun că n-am murit,
încă trăiesc
și-s vie.


Pereții ei
m-așteaptă să îmi spună
lacrimile mele-s între ziduri ,
c-au strâns în ei
și
încă mai adună
cărări
și drumuri
și alei
și-amurguri.

Pe malul apei plânge-o casă
ninsă,
ferestrele-s închise cu umbrele
din seară,
pe masă
mă așteaptă foaia mea
nescrisă,
să scriu
 că sunt în casă,
nu sunt pe afară.

Pe malul apei
mă așteaptă-un vis,
un vis
care-a crezut că a murit ,
e tot acolo,
mă așteaptă
și
ușa mi-a deschis,
să-mi spună
că pereții
în alb
și-a zugrăvit.

Mă-ntorc la casa mea
să-i spun
că nu mi-e frică,
că n-am uitat-o
dar
altul mi-este drumul,
c-o voi împodobi cu flori de levănțică,
și
o s-o iau cu mine,
să-i simt mereu
parfumul.

 Silvia Urlih 28.07.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu