joi, 14 septembrie 2017

A FOST SĂ NU FIM - Silvia Urlih



Mai știi când eram
ca două insule ce-și căutau tăcerea
în nemărginirea mării,
mai știi când
eu eram valul iar tu,
înspumarea ?

Mai știi
când înotam alături
de rechini
și căutam printre alge iubirea
predestinată?

Mai știi ?!
Îți mai aduci aminte
de urletul codrilor
în agonie,
de plânsul câmpiei
pline
de ciulini ?

Îți mai aduci aminte când
brațul tău
îmi mângâia coapsa,
iar
buzele tale arzânde
îmi căutau
sărutul?

Eu îmi aduc aminte.
Printre urletele furtunii din tine,
îți auzeam
dorul,
îți auzeam
chemarea șoptită.

Era…când era asta ?

Era atunci
când încă nu eram,
era atunci când eram
doar două fire de nisip
în clepsidra universului,
era atunci când eram
două umbre
în bejenire,
era atunci când
vuietul întrebărilor nu se stinsese încă
în noi.

Am auzit răspunsul mării.
Nu era să fim azi, cei ce au fost cândva.
Nu a fost să fie,
a fost să nu fim.
Eu am învățat lecția.
Tu ?!
Ai rămas iar repetent la școala vieții
ăsteia.
Silvia Urlih 14.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu