duminică, 17 septembrie 2017

MI-AM PUS SUFLETUL ÎNTR-UN CRISTAL - Silvia Urlih

Mi-am pus sufletul la adăpost, într-un glob de cristal
unde,
dacă îl miști,
ninge cu fulgi de soare,
sau plouă cu picuri de lumina timpului,
unde gândurile
și simțirile
îmi sunt libere să viseze ce vor.

După doar câțiva ani, am ieșit din cristal.

Cât timp am fost ieșită,
mi-am contopit pașii
în noroaiele lăsate
de alții,
mi-am lovit speranțele
de stâncile plantate de
urâțenia lumii.

Mi-am fugărit visele
și m-am împiedicat
de răul
și minciuna din oameni,
m-am pierdut de urma pasului meu,
m-am pierdut
de mine.

Sufletul
mi-a fost mereu bine pus la păstrare
în globul de cristal,
în primul meu pas prin lumea asta,
pe care
eu o numesc simplu :
iad.

M-am rătăcit în iad,
dar am găsit raza
care mă va duce din nou în raiul
de dincolo de nori.

Mi-am pus sufletul,
încă de la născare,
într-un bulb de cristal.

Aștept ca ceea ce trăiesc în bulb, să renască și în afara lui.
Silvia Urlih - 18.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu