marți, 19 septembrie 2017

ÎMI CÂNTĂ PLOAIA AMARUL EI - Silvia Urlih

Ascult cum plouă…
ploaia…
ce muzică cerească îmi cântă !

Îmi cântă divin,
și-mi spune
că-și varsă amarul strâns de lacrimile lumii,
în fântâna ei.

Îmi cântă ploaia,
și-mi spune că
strânge în plânsul ei
durerea umanității.

Ar vrea
să se prelingă
pe geamul ferestrei mele prin care văd lumină,
ar vrea
să-și goleacă amarul
în fântâna mea,
 în care am pus
cu greu
fericiri.

Ar vrea să o ajut,
să o las să-și golească măcar o secundă
plânsul
în fântâna mea.

Iartă-mă ploaie,
dar, nu te las
să-mi mânjești geamul cu
amarul strâns de tine…
am și eu
ploaia mea amară,
pe care o las să se reverse în fântâna
din miezul pământului.

Nici o ploaie amară
nu poate murdări cu urâciunea lumii
geamul sufletului
păzit de flori zâmbitoare.

Nici o ploaie și nici un taifun
nu te poate dezrădăcina
dacă ai încredere în tine
și în
Dumnezeu tău.
Silvia Urlih 19.09.2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu