marți, 5 septembrie 2017

FIRUL AMINTIRILOR - Silvia Urlih

Mă cheamă iar noianul de-amintiri,
revin
ca florile de câmp
ce reînvie-n primăvară,
se-ntorc,
se-așează-n șir
și-și cern nectarul lor amar…
amar,
sau dulce,
dar răsar...
eu nu le vreau,
ele nu mai sunt,
eu le vreau, ele există.

Mă năpădesc duios și blând, doar în prag de seară.

Se deșiră
ca un ghem,
firul amintirilor,
se-mpletesc cu gândul,
se nasc
în flori de soare,
se întețește jarul
și prind a ridica din el brațe
de uitare,
brațe ce am simțit cândva …
m-au rănit,
nu mai doare.

Flacăra-și întinde buzele,
sărutul ei vrea să mă transforme în foc.

S-au adunat tăciuni în mine,
pe vatra uitării
suflă amintirea-n foc
și
îl întețește,
flăcările se-mpletesc,
mă ard,
oare sunt cenușă ?!
închid ochii
și mă pierd
pe cărări
de flacără ucisă de vânt.

Nu, nu sunt cenușă ! Sunt, încă sunt.

Sunt gânduri uitate-n cenuşa uitării,
bate vântu-amintirii şi le dezgoleşte,
întind mâna să cuprind ramurul aflării,
mă pierd în vena lui, ramul înflorește.

Ce bine e să retrăiești amintiri dragi !


„Cele rele să se spele, cele bune, să se-adune”
Silvia Urlih - 05.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu