sâmbătă, 30 septembrie 2017

PARE C-AȘ FI - Silvia Urlih

Pare c-aș fi
fantoma unui trup pierdut
printre nămeți,
parcă aș sta îngenuncheată
la umbra pulsului
din cruce,
parcă m-aș fi trezit în dimineața
fără culoarea unei dimineți,
parcă
aș căuta umbra urmelor
lăsate de îngeri
la răscruce.

Pare că m-aș învârti în cerc,
prin abisuri stilizate,
parcă
aș fi dirijată de o noapte înaripată
cu aripi negre,
parcă
mi-aș pierde în cădere trupul
rupt de crengi inelate,
parcă
aș fi fantoma ce-a rămas
agățată de
trunchiul iubirii integre.

Parcă…
dar, eu sunt,
sunt plăsmuită din lut și lumină,
m-a salvat
vântul divin
din crângul cu lupi singuratici și răi,
mi-a cântat inima a iubire
și mi-a arătat calea
în surdină,
m-am adunat din cădere
și am zburat

peste hulpave văi.
Silvia Urlih - 30.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu