duminică, 17 septembrie 2017

CÂND O SĂ VII - Silvia Urlih

Când o să vii,
adu cu tine
și
un sfert de soare,
să ne lumine
drumul
ce-l vom petrece-n doi,
adu
și liniștirea gândurilor
care
nu vreau să mai rănească
sufletul din noi.

Când o să vii,
adu
și o maramă
pentru mine,
să mă înroureze
în stele
căzătoare,
adu
și adierea ninsorilor divine,
să-mi vindece o rană
care…
încă doare.

Când o să vii,
adu cu tine
și zâmbetul zăpezii,
să-mi răcorească plânsul
ce-l am
și l-am avut,
adu
și ghioceii din soarele
amiezii,
să-mi spună din zăpadă
că am
ce n-am avut.

Când o să vii,
adu-mi
de peste nori
lumina sfântă,
să mă îmbraci
cu flacăra iubirii,
adu
și o grădină
să mă plantez
în stâncă,
să nu mai doară norii
și gerul amăgirii.

Când o să vii,
adu-mi
din miez de lună-o lumânare,
să luminez în preajma ta
precum o zână,
adu
și o pădure,
ca să ne fie pat
peste izvoare,
să-ți fiu,
să-mi fii,

să ne fim țarină și grână.
Silvia Urlih - 17.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu