duminică, 10 septembrie 2017

CEA DE ACUM - Silvia Urlih


Îmi place noaptea-n care mă pierd
în visul visului,
îmi place…
de fapt,
îmi plac,
îmi plac nopțile în care dorm,
dar nu dorm,
visez,
dar nu visez,
îmi plac nopțile în care
plutesc între două dimensiuni,
cea de aici și
cea de dincolo de nori.

Sunt nopţi în care misterul
aduce în voalul lui magie,
o magie în care
se-ntorc iubirile
și faptele
și fericirile
ce-au fost,
în care
colind cărările din crâng
în vis
sau în gând.

Sunt nopţi în care
îmi cern amintirile.

Stau înghisă în cutia gândului,
trag draperia peste pleoape
și
despachetez
dulci amintiri.

Aș vrea să nu îmi fie vis…
aș vrea…
de fapt,
de ce aș vrea să mă întorc în trecut ?
De ce aș vrea
să retrăiesc unele momente din trecut?
De ce ?!
Pentru că ele îmi sunt istorie,
pentru că ele,
trăirile de atunci,
m-au ajutat să devin
cea de azi.

Am fost un fluture
care și-a cărat piatra de moară,
dar,
nu și-a pierdut aripile,
chiar dacă uneori
și-a pierdut în îngenunchere
curcubeul.

Am trăit,
am învins sau am pierdut,
dar,
astăzi sunt cea de azi, 
nu cea de ieri,
și poate,
nici cea de mâine.

Dacă nu m-aș fi împiedicat,
nu aș fi avut motiv
să mă ridic,
dacă
nu mi-aș fi cărat stânca,
nu aș fi devenit

cea de acum..
Silvia Urlih - 10.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu